دانلود 8 پکیج آیکون برای طراحی سایت

فهرست مطالب

استفاده از آیکون برای طراحی سایت سطح طراحی شما را بسیار بالاتر خواهد برد. آیکون ها بدون ارائه هیچ توضیحی میتوانند بخشی از مفوم را به شما ارائه کنند. در این مقاله 10 پکیج رایگان آیکون در دسته بندی های مختلف به صورت رایگان به شما ارائه خوایم کرد

  1. پکیج Dusk

Dusk یک بسته آیکون طراحی سایت است که دارای 80 نماد مدرن در چندین قالب مختلف است. قالب های موجود عبارتند از: EPS ، PDF ، PNG بهینه شده (50 پیکسل) و SVG در دو بعد مختلف (50 پیکسل و 100 پیکسل). این آیکون ها برای استفاده شخصی و تجاری رایگان هستند.

دانلود پکیج

آیکون طراحی سایت

2. Simple Line

Simple Line یک بسته آیکون خارق العاده با بیش از 100 آیکون خط ساده برای طراحی وب و UI است. همانطور که از نام آن مشخص است ، نمادهای این بسته ساده هستند و به شما احساس تمیزی می بخشند. پرونده های این آیکون ها در قالب های AI ، EPS ، SVG و PSD وجود دارد. آنچه باعث جذابیت بیشتر این بسته می شود رایگان بودن آن است. می توانید از آن برای اهداف شخصی و تجاری استفاده کنید.

دانلود پکیج

آیکون طراحی وب سایت

3. Money and Finances

Money and Finances یک بسته کامل است که شامل انواع خارق العاده ای از آیکون های پول و امور مالی است. مجموعه بزرگ در 3 قالب AI ، PNG و SVG ارائه می شود. برای هر پروژه ای که مربوط به امور مالی ، بیمه و حسابداری است ، حداکثر 140 نماد عالی وجود دارد. نسخه های مختلفی از آیکون ها را در بسته پیدا خواهید کرد ، از جمله نسخه های رنگارنگ ، سبز و سیاه و سفید. از این پکیج فوق العاده میتوانید برای طرحی سایت ، طراحی سایت فروشگاهی و… استفاده کنید.

دانلود پکیچ

آیکون رایگان

4. Cooking

مجموعه ای از 55 آیکون طراحی شده با قلم با دسته بندی آشپزی در این پکیج قرار گرفته است که میتوانید برای طراحی وب سایت مربوطه از آن استفاده کنید.

دانلود پکیج

5. Nucleus

این بسته آیکون طراحی وب سایت فوق العاده با طراحی بسیار مدرن و متفاوت میتواند ظاهر جدید و زیبایی را در وب سایت شما رقم بزند.

دانلود پکیج

6. Tourist

مجموعه ای از آیکون های فوق العاده مناسب رای طراحی سایت آژانس مسافربری و سایت های مشابه. این پکیج را میتوانید از طریق لینک زیر دانلود کنید.

دانلود پکیج

7. Responsive And Mobile Icons

بیش از 100 آیکون با طراحی فوق العاده در این پکیج قراردارد که میتوانید از آن برای طراحی وب سایت خود استفاده کنید. این پکیج با موضوع ریسپانسیو و موبایل دیزاین طراحی شده است.

دانلود پکیج 

8. Robots

همانطور که از اسم این پکیج پیداست این مجموعه شامل آیکون های با ظاهر ربات میشود. 

دانلود پکیج

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس