7 ابزار جدید برای طراحی سایت

فهرست مطالب

برای طراحی سایت بهترو زیبا تر، برخی ابزار کاربردی وجود دارند که خیلی به کار طراحان میان. در این مقاله قصد داریم تا 20 ابزار طراحی سایت بسیار کاربردی را به شما معرفی کنیم که به درد هر طراحی سایتی خواهد خورد! تا پایان این مقاله با ما باشید.

ابزار های طراحی سایت

1. CSSfox

از ابزار CSSfox میتوانید برای الهام گرفتن از طرح ها و طراحی ها استفاده کنید.

2. Pattern Generator

اگر برای طراحی سایت خود به پترن احتیاج دارید، میتوانید از Pattern generator استفاده کنید. این وب سایت به راحتی پترن شما را ساخته و خروجی را به شما تحویل میدهد.

3. Type Scale Clamp Generator

با این ابزار طراحی سایت فوق العاده شما میتوانید سایز متن و مقیاس آن را در تمامی صفحه نمایش ها مشاهده کنید  و خروجی css نیز دریافت کنید! ابزار Type Scale Clamp Generator را از دست ندهید. کار با این ابزار فوق العاده راحت و آسان است.

4. Scale

از طریق وب سایت scale میتوانید به صورت رایگان تصاویر وکتور فوق العاده با فرمت png و svg دریافت کنید و از آنها در وب اسیت خود استفاده کنید. همچنین این وب سایت قابلیت تغییر رنگ آنلاین وکتور ها را نیز دارد که این ابزار طراحی سایت، کار شما را ساده خواهد کرد.

5. K!sbag

این وب سایت شامل فایل های آماده psd و همچنین آیکون ها و طراحی های مختلف است که شما میتوانید به صورت رایگان از K!sbag دانلود کنید.

6. Blush

وب سایت  blush حاوی تصاویر گرافیکی است که ممکن است در بعضی طراحی ها به کارتان بیاید. تصاویر این وب سایت به صورت رایگان عرضه میشوند.

7. Tabbied

این ابزار فوق العاده به شما این امکان را میدهد تا پترن دلخواه خود را طراحی کرده و در آخر به صورت رایگان آن را دانلود کنید. این ابزار طراحی سایت، کد خروجی را هم به شما خواهد داد.

البته ابزار های طراحی وب سایت گوناگونی بسیار زیادی دارن اما در این مقاله سعی کردیم چندتا از جدیدترین هاش رو بهتون معرفی کنیم. امیدواریم این مطلب مورد استفاده شما قرار گرفته باشه.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس