جشنواره تخفیف میلیونی کاراوبز! طراحی سایت فقط با 4.990.000 تومان فقط برای 20 نفر اول

5 مزیت طراحی سایت برای کسب و کار ها

فهرست مطالب

5 مزیت طراحی سایت

درباره ی مزیت های طراحی سایت هرچه بگوییم کم گفتیم! در این مقاله قصد داریم تا چند مزیت طراحی سایت را برای شما معرفی کنیم.

پیشرفت چشمگیر طراحی وب سایت

در طی سال های گذشته، طراحی و توسعه وب سایت در ایران و تمام دنیا پیشرفت بسیار زیادی داشته، به طوری که به جرات میتوان گفت بیش از 70 درصد کسب و کار خود را به سمت آنلاین شدن پیش میبرند. اما چرا؟

روش های بازاریابی سنتی و فروش های حضوری تقریبا در حال منسوخ شدن هستند، دیر یا زود تمامی کسب و کار ها به سمت آنلاین شدن میروند. و دلیل آن هم یک چیز است! پیشرفت تکنولوژی و تنبل شدن ما!

شاید بارها برایتان پیش آمده باشید که برای دیدن قیمت یک محصول وارد یک وب سایت یا اپلیکیشن شوید به جای آن که به مغازه ها سر بزنید!

آنلاین شدن کسب و کار ها مزایای بسیار زیادی دارد و طراحی سایت اولین مرحله ای است که باید برای آنلاین شدن کسب و کارتان انجام دهید.

مزیت طراحی سایت

5 مزیت طراحی سایت برای کسب و کار ها

1. کاهش هزینه ها

شما یک بار هزینه ی طراحی وب سایت را پرداخت میکنید و ممکن است سال ها از آن وب سایت استفاده کنید و درآمد کسب کنید. طراحی سایت مثل این است که مغازه ای بزرگ در بهترین جای شهر خریده اید و اجناستان را به فروش گذاشته اید. یا اینکه یک ملک فوق العاده شیک برای شرکتتان خریده اید تا خدمات خود را به همه ارائه دهید! اما وب سایت به هیچ عنوان به اندازه ی این دو مثال برای شما هزینه ندارد حال آنکه با بازاریابی خوب، سود بیشتری هم برایتان خواهد داشت

2. ویترینی برای همه

هیچ محدودیت منطقه ای برای یک وب سایت وجود ندارد، مخاطبان یا مشتریان شما از همه جای دنیا میتوانند با شما در ارتباط باشند یا از وب سایت شما دیدن کنند

3. بازاریابی به روش جدید

با طراحی وب سایت میتوانید به روش های نوین بازاریابی را شروع کنید!

4. ارتباط همیشگی با مشری و مخاطب

به راحتی در هر جای دنیا که باشید میتوانید با مشتری ارتباط داشته باشید.

5. فروش بیشتر

فروش شما به صورت کامل تغییر خواهد کرد! با انجام بازاریابی های دیجیتال یا تبلیغات گوگل و سئو میتوانید فروش خود را 2 چندان کنید!

این 5 مورد تنها بخش کوچکی از مزایای گسترده طراحی وب سایت بودند.

به نظر شما چه مزایا یا معایبی وجود داره؟ نظرتونو برامون کامنت کنین… 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس